Thursday, September 6, 2007

AKU KAH INI ATAU TIDAK ?

Malas nak tulis merapu ari nie... Apa kata kita main satu permainan... Hihihihihi, untuk pengetahuan semua aku tidak pernah lagi publish gambarku kepada umum. Jom teka mana satukah rupa tuan empunya blog ini. Sila pilih mana satu antara gambar yang dipaparkan disini.... And you all tulis kat comment wish one ok.
Ok pilihan pertama, berbaju merah bertahi lalat di tepi dahi adakah dia rupaku? senyumanku menawan sekali.

Pilihan kedua, rupaku dah berumur, namun tetap kacak bergaya. pilihlah aku...

Pilihan ketiga, aku masih muda, tapi tidaklah begitu muda,hitam manis kacak sekali.

Pilihan keempat, wajahku bersih, berseri sekali. gayaku usah dipersoalkan...
Pilihan kelima, aku tegap sekali, persis jaguh bina badan. Mau lawan... Marilah.
Pilihan keenam,Wajahku x lah seberapa, namun manisnya ada. Pilihlah aku...
Pilihan ketujuh, aku hanya seorang yang simple dan mahukan simple life...
Pilihan terakhir, wajahku persis pelakon terkenal,namun aku tetap aku.

Terima kasih diucapkan kepada semua kerana sudi memilih siapakah tuan rumah yang ntah apa2 ini.

6 comments:

Miss Reen said...

taknak pilih saper2..
pasal takder ko..
miakakakaka...
pentipu aih ko nie..
gambo saper2 ntah ko buh tuh..
tapi ramai mamat hensem..
nyumm nyumm nyumm...slurrpsss

~SyaFini Rosli~ said...

Salam,

Mesti 2250 dah tatau nk post entry apa. Wat kelakar eh? Pakat jgn teka beramai-ramai, 2250 nak kenakan org. Erm, tumpang tanya...tuan2 punya gmbr x nak minta royalti ke? Sbb setahu Fini 2250 ni suka minta royalti kat org yg tepek gmbr hasil snap dia. Hehe, kan? Ha..jawab 2250..

Sorry, gurau.

zend 2250 said...

fini gambau yg ditepek tu semua dapat persetujuan dari empunya badan so x yah bayar royalti la, kalu pakai tepek with out kebenaran tu yg kena royalti hihihihi.

Anonymous said...

sy tau awk yg mane pic yg pakai tongkt tu kan.. so sweet la..eheheheh

Sofi Zainuddin said...

ha'a persis sangat ngan pelakon terkenal tuh just tambah spek n kuruskan badan sikit hikhikhik opppssss sorry

Marni Ariffin said...

saya tau mn satu cikgu... yg duk mengajar prasekolah SK Titom.. kah..kah..kah..