Monday, September 3, 2007

UPSR & Belated birthday alang...

I wanna wish happy belated birthday to alang... wish may god bless u. Alang menyambut hari lahirnya pada 31 ogos kira anak merdekala dia nie... And to my untie terima kasih kerana blanje sate & yong tau fu masa malis tu. yummy...Kek dia pon best.
Hari ini 3 hb september 2007 bersamaan isnin, adalah bermulanya peperiksaan upsr seluruh Malaysia. Selamat menjawab buat semua pelajar tahun 6 terutamanya, murid-murid tahun 6 sk titom. Doa dan restu para guru sentiasa mengiringimu. Pagi ini peperiksaan UPSR bermula dengan kertas Bahasa Malaysia pemahaman & penulisan,kemudian matematik kertas 2. Aku dok ronda-ronda meliht situasi mereka menjawab soalan. Aku dapat lihat pelbagai aksi dan telatah mereka. Ada yang tekun menjawab, ada yang mengelamun, dan ada yang termenung memandang syiling... Teringat aku semasa menjawab soalan peperiksaan dahulu. Namun memori aku menjawab soalan begitu indah sekali, namun sukar ku lupakan menjawab soalan sambil aku mengidap Hiperhidrosis, teial-kial jugalah dibuatnya. Pengawas pepeiksaan sangka aku meniru kerana aku membawa sapu tangan kedalam dewan pepeiksaan. Ye lah buat alas kalu tak.... habis la kertas jawapan tu...Namun itu kisah dahulu... biarlah ia menjadi kenangan terindah buat diriku....

No comments: